רולאפים

אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לתצוגה הוא הרול-אפ ויש לזה סיבה טובה: רול אפים הם מתקנים נוחים לשימוש המאפשרים תצוגה על פני קרוב לשני מטר רבוע. הרולאפ מתאים לפרסום, הפצת מידע, הכוונה ואפילו תערוכות שונות.

יש לנו רולאפים במגוון רחב של גדלים ואפילו רמות גימור. אצלנו תמצאו רולאפ רחב ורולאפ צר, הרולאפ הנפוץ ביותר הוא עם בסיס אלומיניום בגודל 200 ס"מ גובה על 85 ס"מ רוחב. רולאפ רחב/צר מגיע עם תיק נשיאה ייעודי ומוצע על ידנו במחיר מאד משתלם.

רולאפ פרסומי במידות 200על85ס

עקרונות מרכזיים לעיצוב מוצלח של רולאפ:

1. קריאות – הטקסט צריך להיות ברור וקריא ממרחק. בחר בגופן בולט וגדול מספיק. בנקודה הזו, עליך לחשוב מאיזה מרחק יתבוננו בשלט הרולאפ. רולאפים אשר מוצבים במסדרונות יצריכו כתב קטן יחסית מאשר רול-אפים לכנסים אשר מוצבים על במה.

2. מסר קולע קבע מהו המסר העיקרי שאתה רוצה להעביר והדגש אותו. המנע ממידע מיותר שעלול לפזר את תשומת הלב.

3. שימוש נכון בצבעים – בחר בצבעים שמייצגים את המותג שלך וגם נראים בולטים ומושכים תשומת לב. אם אין צבעי מותג, אפשר לבחור צבעים על ידי שימוש בפלטת צבעים. ניתן לחפש פלטות כאלו באתרים שונים ולקבל השראה. פלטות צבעים שונות יתאימו לעונות שונות, מוצרים שונים או קהלי יעד ספציפיים. לפי הפלטה, תדע/י אלו צבעים יהיו עיקריים ואלו יהיו רק בתור תוספת או הדגשה.

4. תמונות וגרפיקה – הוסף תמונות או אלמנטים גרפיים שמחזקים את המסר. ודא שהתמונות באיכות גבוהה ומתאימות לנושא. ניתן כיום לרכוש תמונות מתאימות ממאגרי תמונות או אפילו לייצר תמונות בעזרת כלי AI שונים כמו דאלי או מידג'רני.

5. פרטי קשר – כלול פרטי קשר כמו טלפון, כתובת אתר אינטרנט או כתובת העסק. הקפד/י להציג אותם בצורה ברורה ונגישה.

6. התאמה לקהל היעד – חשוב להתאים את העיצוב והתוכן לקהל היעד של העסק. לדוגמה, אם העסק פונה לקהל צעיר, ניתן לבחור בעיצוב יותר עכשווי ובולט. התאמה לקהל היעד כוללת כמובן גם את התוכן ואת סוג התמונה שנבחר. 

7. פשטות בעיצוב – עיצוב נקי ופשוט יותר יעיל בדרך כלל מעיצוב מורכב ועמוס. עיצוב פשוט דורש פחות מאמץ בשביל להבין את המסר העיקרי בו. יש לציין, שלעיתים נבחר במורכבות מסויימת בעיצוב. זה יתאים במקרים בהם אתם צופים שקהל היעד יעבור על פני הרולאפ פעמים רבות, כך יתאפשר לו 'לגלות' בכל פעם משהו נוסף.

8. התחשבות בפרופורציות – שלט רול-אפ הוא מתקן תצוגה ארוך. בדר"כ, הגובה הוא 200ס"מ והרוחב הוא 85ס"מ. שים/י לב למיקומים השונים ברולאפ ולדרך בה רואים אותם. לדוגמה, רולאפ שקוראים מקרוב יחסית, החלק התחתון בו פחות שימושי למלל ומומלץ לשים בו לוגו או תמונת אווירה. במידה והפרופורציות האורכיות לא מתאימות, ניתן לחשוב על פתרון אחר כמו הדפסה על קאפה, על פיויסי, על לוקובונד או על מגוון חומרים.

9. מיתוג עקבי – ודא/י שהעיצוב עולה בקנה אחד עם מיתוג העסק הכללי, כולל שימוש בלוגו, צבעים וגופנים עיקריים של המותג.

10. לאחר העיצוב – מומלץ להניח את הגרפיקה מול מי שאיננו/ה מכיר/ה אותו ולראות האם העיצוב ברור. בדרך כלל, בשלב זה עולות הארות והערות חשובות לתיקון.

בהצלחה!

רולאפ סטנרטי במידות 85 על 200 ס
רולאפ סטנרטי במידות 85 על 200 ס"מ

בין המבחר שלנו ניתן למצוא:

  • רולאפ רחב וצר עם בסיס עץ מהודר.
  • רולאפ שולחני בגודל A3.
  • רולאפים רחבים במיוחד עד רוחב 240 ס"מ שיכולים לשמש גם כגב במה או כרקע לאירועים.
  • רול אפ עם בסיס שחור שמותאם לבמות.
  • מתקני תצוגה רבים במידות אפילו יותר גדולות.

את הרול אפ ניתן להדפיס על מבחר חומרים בהתאם לצורך: החל בנייר סינטטי וכלה בבד קנבס כותנה.

ראש פתרונות דפוס – מציעים לכם מגוון פתרונות דפוס דיגיטלי כמו רולאפים, תגים לכנסים, עטים ממותגים ועוד