ספל מודפס

ספלים ממותגים יכולים לשמש למגוון ארועים, הן עסקיים והן פרטיים

  • ספל ממותג יכול להיות מתנה נהדרת ללקוחות אשר מבקרים בעסק. הספל יהיה מזכרת מהביקור וימתג את העסק שלך למשך שנים ארוכות
  • מוצר קד"מ – הדפסה על ספל יכול לשמש בתור מוצר קידום מכירות בתערוכות או כנסים למינהם. זהו מוצר פשוט שכל אחד אוהב לקבל ולהשתמש בו
  • מתנה – ספל מודפס ממותג יכול להיות מתנה או חלק ממתנה לאדם אהוב. ניתם לרשום על הספל ברכות שונות, לצרף תמונות או איורים הקשורים באדם אשר מקבל את הספל.

אנחנו מספקים ספלים ממותגים בכל כמות נדרשת: ספלים מודפסים לחברות ועסקים וגם לצורך שימוש פרטי. יש לנו עוד מגוון מוצרי קד"מ נוספים, כולל ספלים מדגמים שונים כגון 'ספל הפלא' או ספלים עם ידיות בצבעים שונים.

ספלים מודפסים לכל הזדמנות:

הדפסה על ספלים יכולה לשמש למגוון רחב של הזדמנויות ואירועים, כולל:

1. מתנות אישיות – הדפסה על ספלים יכולה להיות מתנה אישית ומיוחדת לחברים/ות, משפחה או קולגות. אפשר להדפיס תמונות, ציטוטים, או עיצובים שיש להם משמעות עבור המקבל. לא חסרות הזדמנויות להעניק מתנה – ימי הולדת, מעבר דירה וכו'. ספל מדפס יכול להיות גם מתנה משלימה אשר מצטרפת למתנה גדולה ויקרה יותר.

2. מתנות עסקיות – חברות רבות משתמשות בספלים מודפסים כחלק מחבילות המתנה לעובדים או ללקוחות, כדי לקדם את מותג החברה. זה יכול לכלול לוגו של החברה, סלוגן או כל עיצוב אחר שמקדם את המותג. בתוך הספל הממותג ניתן לשים מוצרים שונים או אפילו דברי מתיקה שונים…

3. אירועים וכנסים – בכנסים ובאירועים מקצועיים, ספלים מודפסים יכולים לשמש כמתנות למשתתפים או כחלק מחבילות הרישום. הם גם עוזרים לשמור על זיכרון האירוע בקרב המשתתפים. משתתפי הכנס יקבלו לעיתים ספלים זהים לאלו אשר השתמשו בהם בכנס עצמו ובכך לחזק את הקשר לאירוע ולמותג.

4. חתונות ואירועים משפחתיים – אז נכון, אף אחד ואף אחת לא תופיע לחתונה כאשר הספל הממותג מהווה את כל המתנה לזוג הצעיר. יחד עם זאת, ספלים מודפסים יכולים לשמש כמזכרות בחתונות, בר/בת מצווה, ימי הולדת ואירועים משפחתיים אחרים. ניתן להתאים אותם לעיצוב האירוע ולהוסיף תאריך, שמות או כל הודעה אחרת.

5. קמפיינים פרסומיים – ספלים מודפסים יכולים לשמש ככלי שיווקי עבור קמפיינים פרסומיים, כולל שימוש בהם כפרסים בתחרויות או כחלק מפעילויות קידום מכירות. אני כותב שורות אלו כאשר לצד המקלדת מונח לו ספל ממותג עם מסר מצחיק שקיבלתי כפרסומת. זו חשיפה נהדרת למותג!

6. הנצחה, זיכרון ואירועים מיוחדים – לעיתים ספלים מודפסים משמשים כדי להנציח אירועים מיוחדים או להביע הוקרה ותודה, למשל, למורים, לאנשי צוות רפואי, אולעובדים שחוגגים יובל עבודה. ניתן להפיק ספלים גם לאירועי זיכרון שונים.

ההתאמה האישית של הדפסה על ספלים מאפשרת להם לשמש כמתנה מושלמת או ככלי שיווקי במגוון רחב של הקשרים ואירועים והכל במחיר מאד נמוך. 

רעיונות לספלים ממותגים לכנסים ואירועים עסקיים

דוגמאות לשימוש בספלים ממותגים באירועים עסקיים וכנסים:
1. לוגו של האירוע – ספלים לאירועים עסקיים וכנסים לעיתים יכללו את לוגו האירוע, תוך יצירת זיכרון ויזואלי שנשאר עם המשתתפים גם לאחר האירוע.

2. תאריך ומיקום – ניתן להדפיס על הספל את תאריך ומיקום האירוע, כדי ליצור מזכרת זמן-אמת של ההשתתפות באירוע.

3. ציטוטים או הודעות מעוררי השראה – ספלים יכולים לכלול ציטוטים של מרצים בכנס או הודעות המשקפות את רוח האירוע. ניתן לכתוב נוסחאות בפיסיקה או ציטוט מתוך מחזה של שייקספיר, הכל הולך.

4. שמות ותפקידים של מרצים – ניתן להוסיף שמות ותפקידים של מרצים בולטים או אישים מפתח שהשתתפו באירוע. לחילופין, ניתן להשתמש בספלים בתור 'תגי שם' כאשר כל אחד ואחת ממשתתפי הכנס מקבלים ספל עם שמם מודפס עליו.

דוגמאות לשימוש בספלים ממותגים באירועים מקצועיים וחינוכיים:
1. לוגו של מוסדות או ארגונים – באירועים מקצועיים או חינוכיים, ספלים יכולים לכלול את הלוגו של המוסד או הארגון המארגן.

2. סלוגנים או נושאי האירוע – אם לאירוע יש נושא מרכזי או סלוגן, אפשר להדפיס אותם על הספל כדי לחזק את המסר המרכזי.

3. פרטים על סדנאות או הרצאות – ניתן להדפיס מידע על סדנאות מסוימות או הרצאות שהיו פופולריות בקרב המשתתפים בהן.

ספלים ככלי נטוורקינג:

כפי שכבר ציינו, בכנסים, ניתן להשתמש בספלים ככלי נטוורקינג, על ידי הוספת שם המשתתף ופרטי התקשורת שלו על הספל. זה יכול לעזור למשתתפים לזכור אחד את השני ולקיים קשרים אחרי האירוע. בואו נרחיב על כך:

1. שמות ומידע ליצירת קשר – ניתן להוסיף על הספל את שם המשתתף, תפקידו, מקום העבודה שלו או שלה ופרטי קשר כמו דוא"ל או טלפון. בכך נקל ונזרז יצירת קשרים מקצועיים לאחר האירוע.

2. QR Codes – אפשר להכיל קוד QR על הספל, שכאשר יסרקו אותו, יוכלו להגיע לפרופיל מקצועי אונליין או לדף נחיתה של האירוע. זוהי דרך חכמה ויעילה לחבר בין המשתתפים.

3. לוגואים מתחלפים – באירועים גדולים עם מספר חברות מפרסמות, ניתן להחליף את הלוגואים על הספלים כך שכל ספל ייצג חברה אחרת, מה שמעניק חשיפה נוספת לחברות המפרסמות.

4. תזכורות ומוטיבציה – אם הכנס עוסק בנושאים כמו התפתחות אישית או מנהיגות, ניתן להדפיס על הספלים ציטוטים מעוררי השראה או עצות שיועברו במהלך האירוע, כדי להמשיך ולהניע את המשתתפים גם לאחר סיומו.

השימוש בספלים מודפסים באירועים וכנסים מאפשר לא רק להעניק מתנה בלתי נשכחת למשתתפים אלא גם לפתוח דרכים לקשרים מקצועיים ולשיתופי פעולה בעתיד.