האם גם אתם מקבלים כל מיני פרסומים לתיבת הדואר או לידית הדלת? האם גם אתם שואלים את עצמכם לפעמים משהו בסגנון 'מה יוצא להם מזה?…'.
כבית דפוס, זו שאלה שאנחנו נתקלים לא פעם.
מהצד השני, אנחנו מכירים כמובן גם לקוחות רבים שמשתמשים בשיטת הפרסום הזו באופן שוטף.
העברנו לכמה מהם את השאלה הזו וקיבלנו מגוון תשובות.
במאמר הזה ננסה לסכם את כל הידע הזה.
הוא מיועד לבעלות ובעלי עסקים שמתלבטים אם לפרסם כך בעצמם וגם למי שכבר עושה זאת כיום ורוצה לשמוע עוד דעות בנושא.
ראשית, שאלנו את בעלי העסקים הללו משהו כזה: 'תגידו, מה יוצא לכם מלפרסם בעזרת פלאיירים לחלוקה אם אתם יודעים שהם יזרקו אחרי זה לפח?' האמת, שהופתענו מהתשובות ובהמשך השיחה מהיתרונות הגדולים בצורת הפסום הזאת.