האם גם אתם מקבלים כל מיני פרסומים לתיבת הדואר או לידית הדלת? האם גם אתם שואלים את עצמכם לפעמים משהו בסגנון 'מה יוצא להם מזה?…'.
כבית דפוס, זו שאלה שאנחנו נתקלים לא פעם.
מהצד השני, אנחנו מכירים כמובן גם לקוחות רבים שמשתמשים בשיטת הפרסום הזו באופן שוטף.
העברנו לכמה מהם את השאלה הזו וקיבלנו מגוון תשובות.
במאמר הזה ננסה לסכם את כל הידע הזה.
הוא מיועד לבעלות ובעלי עסקים שמתלבטים אם לפרסם כך בעצמם וגם למי שכבר עושה זאת כיום ורוצה לשמוע עוד דעות בנושא.
ראשית, שאלנו את בעלי העסקים הללו משהו כזה: 'תגידו, מה יוצא לכם מלפרסם בעזרת פלאיירים לחלוקה אם אתם יודעים שהם יזרקו אחרי זה לפח?' האמת, שהופתענו מהתשובות ובהמשך השיחה מהיתרונות הגדולים בצורת הפסום הזאת.
אותם בעלי עסקים איתם שוחחנו משווים את הפרסום הזה לפרסום הממומן בגוגל או פייסבוק.
למי שלא מתמצא, מדובר באותן מודעות שמופיעות בראש של דף תוצאות החיפוש או בסמוך לפוסטים בפייסבוק.
בכדי לפרסם שם, נדרשים המפרסמים לשלם סכומים שנקבעים לפי גודל הקהל הנחשף והתחרותיות של התחום.
היתרון הוא שניתן לפרסם לקהל מאד ספציפי, נניח לפי גיל או תחומי עניין.
החיסרון הוא שעלות כל מודעה יכולה להגיע… אתם יושבים טוב?… לעשרות שקלים חדשים.
אז נכון שיש המון יתרונות לפרסום ממומן, אבל כאשר הוא נהיה יקר כל כך, פלאיירים פתאום מתחילים להיות יותר תחרותיים למגוון רחב של עסקים ובעלי מקצוע.
אולי יעניין אתכם גם לקרוא על –
ממש כמונו, אתם תופתעו לגלות כמה יתרונות יש לשיטת השיווק המאד פשוטה הזו, הנה עיקרם:
בהקשר הזה, יש לתלי דלת יתרון מיוחד. הוא פשוט 'נמצא' ביד של מי שנכנס הביתה וזוכה לחשיפה פוטנציאלית על ידי יותר מאדם אחד ואולי אפילו לשיחה קצרה בנושא.
נקודה נוספת היא ריווח של החלוקה לפי היכולת שלכם לענות ולקבל הזמנות. זה כמובן תלוי בעסק שלכם, קחו זאת כנקודה למחשבה.
בין אם תבחרו לשווק באמצעות פלאיירים ובין אם לאו, אנחנו מקווים שקיבלתם הצצה מעניינת למערכת השיקולים של בעלות ובעלי עסקים בנוגע לאפיק הפרסום הזה.
אם תבחרו גם אתם בערוץ הפרסום האפקטיבי הזה, אנחנו בבית הדפוס ראש פתרונות דפוס נשמח להפיק לכם הכל במחירים אטרקטיביים: גרפיקה, הדפסת פלאיירים או תלידלת והפצה אמינה שלהם.
צרו איתנו קשר, אנחנו משתדלים לענות מהר.