חוברת קטלוג - כלי שיווק ותיק ויעיל

חוברות קטלוג מודפסות

קטלוג מודפס בפורמט של חוברת הוא אחד מכלי השיווק הותיקים. דווקא בעולם של רשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי, יכולה חוברת קטלוג טובה לבלוט ולפרסם את העסק שלכם באופן יעיל. בואו נעבור על הנקודות שיהפכות את הקטלוג שלכם להצלחה:

קטלוג מודפס - צ'ק ליסט לעריכה ועיצוב

הפרטים הספציפיים שתכלול חוברת קטלוג תלויים כמובן בתחום הפעילות של החברה או הארגון, בסוג המוצרים או השירותים המוצעים, ובקהל היעד. עם זאת, באופן כללי, חוברת קטלוג צריכה לכלול את הפרטים הבאים:

  • כותרת קליטה: הכותרת צריכה להיות ברורה ומדויקת, וצריכה להעביר את המסר המרכזי של החוברת. אם יש לכם קונספט או נושא לקטלוג, הוא צריך לבוא לידי ביטוי בחוברת, למשל 'מבחר מוצרי הסתיו שלנו' או 'קולקציית ריהוט הגינה של 2024'.
  • תמונת שער או כותרת: תמונה כותרת היא תמונה גדולה ומושכת העולה בראש החוברת. היא משמשת כדי למשוך את תשומת הלב של הקוראים ולהציג את המוצרים או השירותים המוצעים. מנסיון, אנחנו יודעים שתמונות המכילות פנים מחייכות עובדות נהדר. תוכלו גם לבחור לתמונת השער את אחד המוצרים היותר מוכרים ונחשקים שלכם. עוד על תמונת השער, בהמשך המאמר.
  • מבוא: המבוא צריך לספק סקירה כללית של החוברת, ולהסביר את מטרותיה. תוכלו לספר בו על המאפיינים של מגוון המוצרים, על היתרונות בהם ואפילו על העסק עצמו.
  • תיאור המוצרים או השירותים: חוברת קטלוג צריכה לכלול תיאור מפורט של כל מוצר או שירות המוצעים. התיאור צריך לכלול את הפרטים הבאים:
    • שם המוצר או השירות
    • תמונות, איורים או שרטוטים של המוצר או השירות
    • מפרט טכני של המוצר או השירות
    • יתרונות המוצר או השירות
  • מחירים: חוברת קטלוג צריכה לכלול את המחירים של כל מוצר או שירות המוצעים.
  • פרטי יצירת קשר: חוברת קטלוג צריכה לכלול את פרטי יצירת הקשר של החברה או הארגון, כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו ליצור קשר לקבלת מידע נוסף או לביצוע הזמנה. זה המקום בו תוכלו להפנות גם לאתר האינטרנט שלכם בכדי שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יוכלו להתרשם ולהתעדכן ואפילו להרשם לרשימת התפוצה שלכם.


בנוסף לפרטים אלו, חוברת קטלוג יכולה לכלול גם מידע נוסף, כגון:

  • סקירות של לקוחות: סקירות של לקוחות מרוצים יכולות לסייע בהגברת האמון של הלקוחות הפוטנציאליים במוצרים או בשירותים המוצעים.
  • המלצות: המלצות של מומחים יכולות לסייע בהענקת לגיטימציה למוצרים או לשירותים המוצעים.
  • מדריך רכישה: מדריך רכישה יכול לסייע ללקוחות הפוטנציאליים לבחור את המוצרים או השירותים המתאימים ביותר לצרכים שלהם.


העיצוב של חוברת קטלוג בבית דפוס דיגיטלי צריך להיות מקצועי ומושך, והוא צריך לשקף את המסר המרכזי של החוברת. חוברת קטלוג מעוצבת היטב יכולה לעזור לחברה או לארגון להציג את המוצרים או השירותים המוצעים בצורה הטובה ביותר, ולהגדיל את הסיכויים להשיג לקוחות חדשים. 

חלק נכבד במאמצי העיצוב יהיה על השער של הקטלוג, בואו נבין כיצד עושים זאת נכון וגם נסקור מספר דוגמאות:

שער של קטלוג מודפס - כך תעשו זאת נכון

דוגמה לשער קטלוג של לקוח שלנו
דוגמה לשער קטלוג של לקוח שלנו

שער של קטלוג פרסומי הוא אחד הפרטים החשובים ביותר בחוברת, מכיוון שהוא מהווה את הרושם הראשוני שהלקוחות הפוטנציאליים יקבלו. שער מעוצב היטב יכול למשוך את תשומת לבם ולהניע אותם להמשיך לקרוא את החוברת..

טיפים לעיצוב שער של קטלוג פרסומי:

  • השתמשו בתמונה מושכת: תמונה כותרת היא אחד הגורמים החשובים ביותר בשער של קטלוג פרסומי. היא צריכה להיות תמונה גדולה ומושכת העולה בראש החוברת, ומשמשת כדי למשוך את תשומת הלב של הקוראים ולהציג את המוצרים או השירותים המוצעים. כמו שציינו כבר – תמונה כזאת יכולה לכלול דוגמן או דוגמנית אשר מדגימים את המוצר או השירות שלכם. התמונה יכולה לכלול מוצר מפתח שלכם. לעיתים, מתאים לשים תמונת אווירה, זה למשל כאשר מדובר בשירות כמו חופשות, שירותים רפואיים וכו'
  • השתמשו בכותרת ברורה ומדויקת: הכותרת צריכה להיות ברורה ומדויקת, וצריכה להעביר את המסר המרכזי של החוברת. היא צריכה להיות כתובה באותיות גדולות וברורות, כדי שתהיה ניתנת לקריאה בקלות. 
  • השתמשו במשפט המזמין לפעולה: משפט המזמין לפעולה הוא משפט קצר וקולע המעודד את הקוראים לנקוט בפעולה. לדוגמה, ניתן להשתמש במשפט כגון "הזמינו עכשיו!" או "לקבל פרטים נוספים". קריאה לפעולה יכולה להיות גם הזמנה להמשיך ולקרא בחוברת.
  • השתמשו בצבעים ועיצוב מושכים: הצבעים והעיצוב של השער צריכים להיות מושכים ויזואלית, כדי למשוך את תשומת הלב של הקוראים. חשוב להשתמש בצבעים הרמוניים ובעיצוב פשוט ונקי

דוגמאות לשערים מעוצבים היטב של קטלוגים פרסומיים:

  • קטלוג אופנה: שער של קטלוג אופנה צריך להציג תמונות מושכות של בגדים ואביזרים. הכותרת צריכה להיות קצרה וקולעת, ומשפט המזמין לפעולה צריך לעודד את הקוראים לרכוש את המוצרים המוצגים.
  • קטלוג כלי בית: שער של קטלוג כלי בית צריך להציג תמונות מושכות של רהיטים, מוצרי חשמל ומוצרים אחרים לבית. הכותרת צריכה להיות רלוונטית למוצרים המוצגים, ומשפט המזמין לפעולה צריך לעודד את הקוראים לבקר בחנות או באתר האינטרנט של החברה.
  • קטלוג שירותים: שער של קטלוג שירותים צריך להציג תמונות מושכות של אנשים המשתמשים בשירותים המוצעים. הכותרת צריכה להיות ברורה ומדויקת, ומשפט המזמין לפעולה צריך לעודד את הקוראים לקבל פרטים נוספים על השירותים המוצעים.


בסופו של דבר, העיצוב של שער קטלוג פרסומי צריך להיות מותאם לקהל היעד של החוברת. חשוב להבין את הצרכים והרצונות של הקהל היעד, ולהשתמש בעיצוב שימשוך את תשומת לבם ויניע אותם לנקוט בפעולה.

קטלוג מודפס

לסיכום, היתרונות של קטלוג מודפס הם רבים: זהו מוצר שניתן לגעת בו ולקרא בו ללא תלות במכשיר עם מסך. אנשים רבים מוצאים שזה יותר נעים וכיף לעלעל בדפים מודפסים מאשר לקרא במסך מואר. 

נשמח לתת גם לכם פתרון לגבי הקטלוג הפרסומי שלכם. צרו איתנו קשר בוואטסאפ או כאן 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *